kvällen

Det blev en liten promenad till förrut, har vare ganska skönt ute idag, soligt, tyvärr väldigt blåsigt.=(
Nu ska vi snart kolla på dansbandskampen och sen halv 10 är det äntligen dax för svensson svensson igen, något man väntar på hela lördagen ju...
Imorrn bitti blir det tvättstugan redan klockan 7...*suck* sen blir det hem te mamma å pappa å byta däck å efter det blir det hem till svärföräldrarna å äta mat, så imorrn har vi hela dagen planerad...
Nu ska jag gå å jäklas med Johan, gå å sätta mig framför honom så han inte ser tv:n..eller oxå snor jag åt mig tv dosan å stänger av tv:n...så han får panik...en tv som inte är igång...det går inte för Johan...
Ha en fortsatt bra kväll kära ni.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0