läkartid

Syster sa till mig att jag var tvungen att söka läkare...detta med att jag nu har det lite jobbigt att andas..aldrig bra ju, ofta ont i huvet, feber titt som tätt...tog å ringde och räknade med att jag skulle få vänta en vecka typ innan jag skulle få träffa en läkare...men fick tid redan nu i eftermiddag, halv 3 ska jag vara där...så blir väl relativt snart att gå dit, ska ju gärna vara lite innan så man hinner anmäla sig å så där.
Fast man ör ju lite nervös nu över vad det kan vara...men känns ju inte bra att det känns som en klump som sitter emot luftstrupen...Värsta är väl om de ger mig remiss upp te sjukhuset...orka åka upp dit lixom...men det är ju inte alls säkert att jag ska behöva göra..man får hoppas på det bästa helt enkelt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0