ny dag

Onsdag...veckorna går verkligen fort..den här dagen är ju snarft över...=)
Huvudvärken försvann sen igårkväll till slut...känner en liten början idag..men tablett är redan tagen, å så ett par koffeintabletter så jag håller mig pigg oxå...att vara trött kan ju ge huvudvärk, fast bör ju inte ge feber tycker jag inte, men kan ju ha liten infektion i kroppen, jag har väldigt lätt att få feber..
Ännu kallare n igår...först när jag kolla stod det 0,3..nu är det 1,5 grader ca...vinterjacka ska inskaffas...fast ändå känns det som att mitt på dan blir det ju en så där 12-15 grader å då är det ju alldeles för varmt att gå med vinterjacka...mamma har alltis sagt att man ska frysa in hösten å svettas in våren..så gör väl det då...ne vars, fryser gör jag inte så mkt, pälsar på mig fullt med tröjor...som idag blir det linne, tunnar långärmad och 2 tjocka långärmade..skulle tro att det är ganska tillräkligt...men det är svårt med kläderna nu..
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0