skola igen då

Efter att ha varit ledig i 4 dagar är det nu dax att bege sig till skolan igen då...
Är så trött...jobbigt att gå upp tidigt ju...men men...piggnar nog till när jag kommer ut...det är bara 3½ grad ute, kommer väl kanske upp till 4-5 innan jag ska gå om jag har tur.. Så varma kläder blir det, men det har jag typ jämt, varför frysa när man kan klä sig varmt lixom...det är bara jacka som är problemet...det får lösa sig.
Det är fortfarade kolsvart ute, å jag ska iväg om 45 min..undrar om det hinner ljusna...kommer nog snart vara dax att ta på reflex när jag ska iväg även den här tiden...trodde jag skulle slippa det..
Nu ska jag kolla runt lite snabbt å sen är det dax att göra sig iårdning.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0