söndag

Usch säger jag bara...igår kväll börja det med att jag fick så jäkla ont i ländryggen å det gick ner mot benen att jag bara grät...då var orudis väääldigt bra att ha hemma, värken försvann å jag kunde somna..fast sova å sova, Johan har snarkat hela natten å fy fabian vad det har blåst, har legat å kollat på träden och funderat på om vi skulle få in ett eller inte...
Morgon då..vaknar å allt är helt ok...sätter igång å skalar all denna potatis som jag nu hoppas räcker..annars får vi klara oss ändå, då sätter det igång å flimrar som bara den, jaha...ta tabletter å lägger mig en stund, flimret försvann å den värsta migränliknande huvudvärken försvann..dock har jag bra ont i huvet fortfarande..inte kul när man ska ha massa gäster, men det får gå, ska det komma nån gång så ska skallen krångla vid helt fel tillfällen...men vi har inte mkt kvar att göra här nu, så kan säkert lägga mig en stund till å kanske bli av med lite mer av huvudvärken...=)
Ska ta å fixa cupcakesen nu tänkte jag, sköt att ha så mkt klart som möjligt å slippa stå å fixa en massa när alla är här, hade vi större vore det en sak, men nu när vi har så trångt är det skönt att som sagt göra klart så mkt som möjligt innan.
Ha en bra dag kära ni.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0