stakars grannar

Idag tycker jag synd om våra grannar som kanske ville sova längre...ställde klockan på 6..vaknade av att mobilen spelade så fruktansvärt hög volym, brukar ju hinna stänga av den innan den ens hunnit börja spela, brukar vakna av att vibratorn går på..nåja..kollar på klockan...5 över 6...alltså har mobilen legat där å spelat i 5 minuter...så som sagt, stakars grannar...Jag måste ha sovit jätte hårt.
Idag är det skolan som gäller för mig, å efter ska jag möta upp Johan, måste köpa nytt busskort på stan...har missat å göra det kom jag på igår kväll...får skicka efter en sms biljett nu på morronen så får det blir till å gå in till stan å fixa kort sen...typiskt..men tur iaf att det går att köpa biljett via sms..för att köpa kontant är ju inte så kul så dyrt som det är..Efter sen blir det hem å laga mat...vad? köttfärs blir det ngt med iaf...tror det blir en ganska lugn kväll...
Nu ska jag kolla runt på allt det vanliga innan jag börjar göra mig iårdning.
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0