tablett

Tog mig en naproxen å la mig å sov till Johan kom hem...huvet började kännas lättare och febern var ej kvar...Tänkte då jag skulle följa med Johan å träna, men börja känna hur det böja hetta igen...återigen lite feber...f*n vad trött jag blir på detta... tog en tablett till...borde inte...men maxgränsen som läkarn sa var 5 om dagen, på förpackningen står det max 2 om dagen...men det var löjligt låg dos sa läkarn, så att jag tog 2 på en gång närstan är säkert ingen fara, i somras när jag va dålig skulle jag ju ta 2 i taget 2 gånger om dagen ju...ska det blir hjärnhinneinflamation igen...har ju inte den extrema huvudvärken, men kanske är den lindrigare...tänker eftersom jag har feber...vet inte...orkar inte, har ändå inte tid att ligga hemma...eller jo..om ett tag...bara 2 dagar kvar i skolan, imorrn är viktig dag så då är det ett måste att komma iväg, torsdag är ju så klart viktig den med, men troligtvis inte på samma sätt...men är sen ledig 4 dagar igen...om jag inte minns fel..kanske kan behöva det..bara få slöa å ta det lugnt...Gör jag ju mest hela tiden, men när man inte är rikigt bra så kan det ju vara skönt...fast borde kanske för söka ta mig ner till läkarn på fredag om det inte känns bättre...man ska inte behöva må så här...huvudvärk hela tiden...
Johan är iväg, jag ska slänga mig på soffan snart, ska dock lite snabbt kolla igenom favvobloggarna, kommer efter så mkt annars...å kan jag hålla på i skolan å vara "piggelin" så ska jag väl kunna klara 20 min framför datorn...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0