tisdag morron

Blev väckt idag av mamma..10 min innan klockan skulle ringa..men det gör inget..va ju inte så tidigt ändå=) Va nog rätt skönt att vakna oxå...drömde om att vi, jag och några jag inte alls vet vilka hade öppnat restaurang...jag skulle servera och ta beställningar, själv, i en jätte stor restaurang, aldrig gjort tidigare..ja, det gick åt skogen...kunder som skällde för fullt å usch, inget roligt alls...så som sagt, va nog ganskla skönt att vakna ändå..
Ont i halsen idag..känner verkligen halsen idag..kan ju hoppas på att jag får ont istället för att det ska kännas som om jag kvävs...inatt har jag iaf legat å haft halstablett i mun hela tiden medans jag va vaken.
Skulle verkligen behöva städa här hemma..men känner att idag, ne..inte nu iaf..ska plugga så jag får klart på sista arbetet innan praktiken å sen sk jag träffa syster yster oxå, vi ska gå på stan eller nått sånt..se hur min kära syster ser ut oxå, blåslagna hon... usch usch..
Nu ska jag innan jag pluggar iaf kolla bloggar å allt sånt där skoj=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0