usch vilken dag

Det har verkligen inte varit nån bra dag idag..huvudvärk hela dan aså, å värktabletter har inte hjälpt ngt alls..men den kan bero på att det är pvg oväder...kolsvart en bit bort som säkert kommer över här, om inte annat så lär det väl vara spänningar i luften så det är det som gjort huvudvärken...Hoppas på att jag vaknar upp lite piggare imorrn...
Min gulliga karl ställde sig å bakade idag medans jag låg å sov...=)



Det blev en rulltårta med vääääldigt mycket sylt...men gillar man bara mkt sylt så är den säkert god...dvs inget för mig...Men snällt av honom att hjälpa mig komma upp i dessa 7 sorter som ju syster yster KRÄVDE...hehe=)
Ikväll sen klockan 8 blir det att kolla på du är vad du äter med skipper...se hur elak hon är idag...Sen tror jag det blir tidigt i säng, Johan ska ju upp tidigt och jobba, dessutom ska han sjunga för mig typ kvart över 4 eller så, jag fyller ju imorrn, å han måste ju sjunga för mig på morronen...annat går ju inte...och mig gör det inget om han väcker mig, för jag somnar så lätt om sen ändå, oftast iaf...=)


Kommentarer
Postat av: johan

Grattis på födelsedagen älskling!!



PUSS PUSS

2008-10-03 @ 04:35:51
URL: http://metrobloggen.se/johansellstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0