30 min kvar

Haha, japp, sitter bara å väntar å väntar på att klockan ska bli 8, så jag får se svensson svensson...=)
Blev ett par timmar hos syster och A, fika typ..mums med kladdkaka=)
Blir så fint med deras nya tapeter nu oxå=)
Ja, å här sitter man i sin ensamhet...gillar det inte...men det måste gå..så är det ju..Då är datorn väldans bra...å tv:n oxå för den delen, där slår jag mig ner snart...myskläder ska på, mina rosa mysbyxor och en stor härlig stickad tröja...å så ligger jag där under filten och har det bra=)
Tror jag ska ta mig en till värktablett oxå, börjar känna mig lite vissen igen...vill hålla mig vaken å se extra extra idag oxå, men det börjat ju först 22:30...hur ska jag kunna hålla mig vaken?? den stora frågan...
Ne, nu blir det iaf myskläder å tv..
Ha en bra kväll.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0