äntligen är man hemma=)

Då var äntligen den dagen över...ne vars, redovisningen imorse var inget alls typ..blev mest en diskution, sen satte jag mig å pluggade 1½ timme medans jag väntade på T då...sen bar det iväg till stan, kaffé gyllen å dagens lunch, fläskfilé och klyftpotatis å nån supergod sås som jag inte kommer ihåg namnet på...gott var det iaf=) Sen börja den sega tiden på biblioteket då...hu...en massa tråk och saker man redan vet och kan...bla bla...nåja, hur seg det än var så är det ju över nu och man har fått sina 50 poäng, så ska inte klaga...
Bussen hem då...precis när jag kliver av bussen börjar det ösregna...ställer mig under ett träd ett tag, men det regna så kraftigt så hjälpte inte mkt alls, så traskade hemåt istället, rätt skönt ändå att komma hem å kunna slänga av sig kläderna å dra på sig myskläder istället=)
Funderar på att slänga mig i soffan å bara få slöa..känner att jag behöver det, har så himla ont i huvet oxå...


Kommentarer
Postat av: erik

Gud vad skönt och vara ledig så länge! :)



jo det blir ju mer press då, när man vill hålla kvar betyget :P

2008-09-05 @ 17:08:59
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0