dagen...

Ja, var har man gjort idag...förmiddan satt jag i telefon typ hela tiden...först med mamma å sen jääääätte länge med syster...Sen kom ju då Johan hem på sin rast, vi åt lite å tog dte lugnt, sen skulle han iväg å jag åkte hem till syster å vi gick in till stan...jag skulle ha tag på en lila löpare...det är lättare sagt än gjort..jag som tycker lila är sån höstfärg..men dte tycks jag vara ensam om...nåväl...några fynd blev det iaf...=)



Duken, helt ok lila färg..=) hemtex hade ta två betala för en, så syster å jag köpte varsin, så endast 40 kr=)



Denna med ett ljus i...netto för 49 kr...gilla färgen...trots att den inte var lila...=)



Denna hänger i fönstret, även den för att ha ljus i..=) 59 kr tror jag på indiska.
Det var dagens köp det...förrutom 3 försvarets hudsalva oxå..=)
Kan tyckas mkt att köpa 3...men syster är MYCKET värre...jag har mina lypsyl jag är beroende av, syster har handkräm...de hade extrapris på dom hon gillar mest, så hon köpte ett STOR lager, 21 st...haha...skämdes när jag hjälpte henne fram till kassan med alla...=)Men är det billigt så är det, och är man beroende så är man...
Härmdagen köpte Johan å jag andra lycktor oxå...som vi nu har på varsin sida av tv:n.



Färgen på ljuset lila så klart...=) men dessa går ju även ha till jul sen med rött ljus i=)
Åhlens för 99 kr.
Det ä så fint när det är mörkt å allt lyser.=)
Ska ta å tända upp allt nu innan johan kommer.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0