det går inte

Jag är ju så trött...JOhan slutar om typ 3 timmar...kommer aldrig kunna hålla mig vaken till dess..har ställt klockan..men lite rädd, tänk om jag inte vaknar, å där står Johan sen...känner att det är bra om jag håller mig vaken så länge som möjligt, somnar jag nu är det 2 timmar kvar innan klockan ringer, då hinner man ju somna rikigt hårt...
Fast jag känner nu att jag nog skulle tage bussen imorse och låtit Johan ta bilen till jobbet...även fast han inte rikigt ville det...för då skulle han inte få sova lika länge..aja..tandläkarn först 14:00 imorrn, så hinner sova några timmar imorrn iaf...=) å efter tandläkarn kan jag bara åka hem å ja...bara få vara...skönt=)
Bävar ju dock som vanligt för tandläkarna...fast jag känner inte rikigt den oron som jag brukar...kanske är det för min underbara tandläkare som verkligen kan ta mig, allt får ta den tid det tar lixom....det värsta nu känner jag är kostnaden...jag som alltid har så mkt hål...tycker inte jag borde ha så många, har skött mig ganska bra med tandtråd och munskölj å tandborstning så klart...men det känns ändå som om jag kommer ha en så där 4-5 hål ändå...vilket ju då betyder många tusenlappar...blä=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0