feber

Ja...tog en temp..hade ju feber...kul, jätte kul att bli sjuk nu...usch..har inte tid ju..Men jag skiter i det, jobba ska jag imorrn, det får bli tabletter...så länge det inte blir temp upp mot 40 grader eller så, så får det funka..jag får väl vara trött som en annan grobian..å sen lyckas på nått sätt att ta mig upp på torsdagen...det är ju bara så träligt, känner att det är helt fel läge att bli sjuk nu...Hoppas det går över FORT..=( Blev soffläge å babbla med syster å sen babbla med mamma oxå=) så halvvilat lite, ska slänga mig i soffan igen...maten, den får Johan fixa med sen..men det är bara värma köttbullar, har redan färdiga i frysen, hemmagjorda, å sen får han koka lite makaroner å hur man gör stuvning till borde han kunna nu, så många gånger som jag visat honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0