fredag

Idag tänkte jag att jag skulle försöka hinna med lite...Mina måsten för idag blir:

Plugga
Skicka iväg räkningarna
Baka
Städa toaletter
Plocka undan lite
Förbereda maten

Kanske inte låter så mkt, men är ju saker som dock tar lite tid..plugga ett par timmar, baka kan ta sin tid det me, ett par timmar...Så tiden den kommer nog att gå ändå...
Men först måste jag ju få börja dagen med att ta det lite lugnt å få sitta här en halvtimme...sen ska jag igång...Räkningarna först...känner att de blir sena som de blir...tiden har bara förvunne den här månaden...aja...det går nog bra ändå..efter det blir det plugga så jag kan få vara ledig sen..skönast vore väl att bli färdig...men det kanske är lite för överambisiöst...eftersom det ska lämnas in först 6:e oktober det ena, och det andra ska in nån gång unde hösten, helst innan vecka 44...så som ni förstår så är det ju inte de minsta uppgifterna med all den tiden...
Ne, nu ska jag kolla lite bloggar å nyheter..sen ska jag sätta igång.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0