god morgon

Ja, jag skulle sova till 8...Jag är hur trött som helst, önskar bara att jag kunde sova mer..men det går inte, ligger å vrider å vänder å det går bara inte att sova, lustigt det där...Kanske beror det på nuviga näsan..lustigt, alltid på morronen att jag känner av att jag är snuvig, men det sitter bara i nån timme, halsen sitter dock i resten av dagen, men blir som tur är bättre å bättre iaf...Så på torsdag har vi bestämt att vi äntligen ska iväg å träna igen=)
Idag ska syster å jag hitta på ngt, vet bara inte vad än..men det löser sig ju, alltid kul att få hitta på ngt=)
Annars har jag lite disk som står som jag så klart ska ta hand om, å resten få vi se om jag orkar...=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0