God morgon

Är så stel i nacken idag, men sov oxå då i soffan till ca halv 3 i natt...så inte så lustigt att jag är stel kanske...
Förkylningen börjar komma mer...betydligt mer ont i halsen och näsan den rinner, hoppas det bara är som värst nu på morronen...
Solen skiner idag, härligt=)
Kollade hur varmt det var ute i natt när jag gick till sängen, 4 grader..sjukt kallt ju...f*n, förra året var vi på ullrika marken på torsdagen, då hade vi 30 grader varmt, det var så där olidligt...nu är det ca 10-12 grader mitt på dan, kallt är det...å svårt att veta hur man ska klä sig tycker jag..inte lustigt att man blir förkyld, men typ hälften av sveriges befolkning går ju och är förkylda så...
Vi skulle egentigen åka och träna idag, men vet inte om jag bör avakta med träningen, behöver ju inte göra förkylningen värre...Johan kommer jubla av glädje..han är nämligen inte rikigt förtjust i att träna, men jag drar med honom ändå, man måste ju röra på sig...framförallt vi som har ett antal kilo för mkt...Men man ska väl inte vara dum å träna när man börjar bli sjuk...vill inte bli så pass att jag måste vara hemma från skolan å jobb nästa vecka...vill ju kunna jobba de där tiderna jag har, har ju räknat med dom pengarna i oktober ju...å skolan vill jag ju heller inte missa, jobbigt att behöva ta igen en massa sen, å bra mkt lättare att få allt på genongång än att läsa sig till allt själv.
Ska försöka väcka upp Johan snart, säga till honom att ha iaf kan åka å träna=) Ne, men får iaf passa på att ta en långpromenad idag nu när vädret är så fint...på med mkt kläder bara och ha med en hel de näsdukar..då löser sig det mesta...=)
Idag börjar nya avsnitten på svensson svensson, det får man bara inte missa, Johan å jag har längtat till detta hur länge som helst...svensson svensson galna, japp det är vi=) Typiskt bara att Johan jobbar ikväll, så han får inte se det, komme ju så klart spela in..men ändå, man vill ju se det när det visas lixom=) Men man ka inte göra så mkt åt det när man jobbar som sagt, tur det går att spela in iaf...
Usch, vi har ngt som luktar så himla illa i lägenheten, vet inte alls vad det kan vara, slängt allt som kan tänkas lukta, sopor slängda, ingen disk osv...börjar misstänka att det kommer från avloppet...Johan får ta sig en titt, se om det behöver rensas kanske...jag ger mig inte in på det iaf...stor risk att jag kräks...å för den delen vet jag inte hur man gör heller...Å ngt ska man väl ha karlar till..hehe=)
Ska ta å kolla lite bloggar nu å sen väcka johan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0