god morgon

Höll på att bli galen i natt...nån gång mitt i natten kommer det ett stort gäng med killar, iaf bara killar som hördes och förde världens liv utanför..mysigt så där mitt i natten...jaja..
Idag börjar Johans härliga helg 4 nätter i rad..jag ska alltså sitta ensam 4 kvällar...hur kul är det då..jaja...det får gå..helt ok sen när lönen kommer iaf=)
Jag är ledig idag, så skönt så=) ska ju oxå jobba i helgen, men bara lördag och söndag. Så när Johan idag åker till jobbet så åker jag en liten stund till mamma å pappa, de har tapetserat om å så, kul å se hur det blive..=)
Hehe..jobbet ringde precis...fråga om jag ville jobba imorrn kväll..men jag jobbar ju redan imorrn..6:45-15:45 får räcka...har ju samma tur på söndagen, fast hon såg typ precis när hon hade ringt att jag redan skulle jobba då..hehe..så kan det bli...fast det är ju bra att de ringer, hon vet ju att jag vill jobba.
Nu ska jag kolla lite bloggar, sen ska jag väl vara lite social med Johan oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0