hårfärgning

Sitter just nu med färg i håret..vet att det inte kommer bli nån större skillnad..men kommer iaf att bli av med utväxten..den kommer så fort..fast jag brukar låta det vara ett tag. ingen lust att färga om en gång i månaden..sliter ju så mkt på håret...så brukar vänta ca 3-4 månader och färgar då om hela håret istället för bara utväxten, blir håret lite fräschare..ett tag iaf..
Får jag se om jag orkar ta mig för ngt mer...borde göra det...inge bra att bara dra på saker...men det är jäkla lätt att göra...skulle iaf vilja fixa den där hyllan till badrummet och skura alla mina ankor rena..men just nu tänker jag iaf bara sitta still, vill inte ha färg i hela lägenheten...så himla svårt att få bort sen ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0