hemma

Då är man hemma från skolan å Johan har precis åkt iväg för att jobba...så där typiskt...men men...
Imorrn är man "ledig" igen, fast har lite grann att göra med skolan, fast tror jag sätter mig med det idag nu på eftermidda så slipper jag ju imorrn, mkt skönare så=) Fick en ny uppgift oxå som ska vara klar till nästa fredag, kan ju vara skönt att börja med den oxå, men samtidigt så kan det bli rörigt att göra 2 olika saker...jag får se helt enkelt...är ju ledig en himla massa nästa vecka, å då r jag verkligen ledig, klart, den här uppgiften hänger ju över, men kursen som vi ska gå in på har jag redan läst på gymnasiet, så jag slipper läsa den nu, man får ändå inte få nya betyg om man redan har ett...Så nästa veckan är det bara tordag som gäller för mig, då vi ska ha HLR, som ju faktiskt är ganska roligt att ha.
Ska kolla igenom lite bloggar å så nu, sen ska jag sätta mig å plugga en stund,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0