huvet idag

Tog å åkte hem till mamma å pappa en stund idag, så fick Johan komma å hämta mig efter att han slutat. Sen bar det hem å steka pannkakor, gott=)
Johan beställde sig tid för massage imorrn, vore inte helt fel, han fick det på presentkort när han fyllde. Så tyckte väl det var på tiden nu.
Johan ska snart å hjälpa A med att få upp en frys till deras lägenhet..Jag blir kvar här hemma, skulle tro att jag somnar, har sån där otäck huvudvärk och trötthet idag, eller kom nu på eftermiddan, inget kul alls när det blir så här..många månader sen jag var dålig nu ju..lustigt att det kan komma huvudvärk så långt efter...och nej, det är inte vanlig huvudvärk, den är helt annorlund, går inte att beskriva...aja...blir iaf att ta det lugnt nu ikväll, å som sagt, när johan åker iväg nu så kommer jag säkert att somna, kan behövas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0