idag då

Då har man vare i skolan och tagit sig hem igen...hela dagen kvar nu..skönt att jag gick på förmiddan...det jobbiga är ju nu bara vad fasen jag ska göra hela dagen, Johan åker 12:15 hemifrån, sen är jag själv ända tills över 9 ikväll...kommer bli trist...förslag på nått att göra kanske?
Känner mig lite halvdan idag...fast kanske för att jag är så trött...kunde inte somna igår kväll..blev väl vid 1 tiden typ...blir lite för kort tid att sova, men jag vände å vred på mig, å så blev jag lite sur för att Johan kunde sova, det såg ju så skönt ut...nåja...nu är jag "fri" fran till tisdag...massa dagar utan ngt att göra..kan kännas lite trist faktiskt...man blir så rastlös av att inget göra...men men, efter de haft den här kursen så kommer det att komma igång igen, med en himla massa arbeten och lektioner...så egentligen ska man passa på att njuta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0