kladdkaka

Johan börjar snart att jobba, om en timme...då ska jag till syster å A, äta kladdkaka, mamma å pappa är där oxå, pappa och A tapetserar...Komma dit för kladdkaka, mums=)
Sen har jag ju då hela trista kvällen själv..men men, det ska väl gå det med..Johan ska köra busslinje jag inte rikigt gillar, så får väl se om jag kan somna innan han kommer hem..
Var och köpte värktabletter förrut, så nu känns förkylningen lite bättre, eller iaf värken i kroppen, annars är mest halsen, näsan rann mest bara imorse, skönt det iaf...
Det fina vädret försvann...men vi han med en ganska lång promenad iaf, skönt att passa på när solen är framme, den har man ju inte fått se så mkt på sista tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0