kudden väntar

Johan lär komma snart, men tänkte jag skulle göra mig klar för natten, få llite massage å sen somna, ska ju faktiskt orka upp imorrn oxå...även fast det är fredag, sista dagen på veckan å sen ingen skola förräns på torsdag...så är det ju faktiskt redovisning imorrn, ingen stor eller så, bara lätt, typ läsa upp fakta man hittat för ca 8 personer eller nått sånt där..men ska ju kunna läsa rätt, ska ju kunna få ut faktan så det låter lite intressant iaf..de andra ska ju lära sig ngt på det...Så ska väl som sagt kmma i säng snart...upp om 7 timmar...mina 8 timmars sömn jag behöver då...de får va idag...får klara mig...
Hoppas bara att jag kan sova i natt nu när nacken värker så...
God natt kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0