kväll redan

Dagarna går så fort...Redan kväll lixom...Johans lediga dag som redan förflutit..stakarn...
Vi börja ju med psykologin idag...hehe...jag har redan blive sjuk av det...man tänker på alla möjliga människor å typ analyserar å har sig...bäst att hålla tyst bara...=) Fast det är ju ganska kul på så sätt oxå, å man lär sig så mycket. Dock blir lektionerna så långa...sitta å skriva å lyssna hela tiden...blir samma imorrn och på torsdag...fredag är ledigt, men jag känner mig tveksam om jag kommer hinna baka så mkt som jag hade tänkt mig, blir nog mest plugg skulle jag tro...vi har visserligen inte fått uppgiften än, men skulle gissa på att den kan bli ganska tidskrävande, mest för att det säkert kommer att finnas mkt att skriva om...Men får väl se...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0