måndag kväll då

Ja, det blev visst bara morgon å kväll idag...
Tandläkarn gick ganska bra iaf...en lagning som hade gått sönder ganska mkt och ev ett hål som ska lagas, men hon ville att min tandläkare skulle kolla på det tills jag ska tillbaka, men först 7:e november ska jag dit...så kan andas ut för ett tag..=)
Sen efter tandis bar det av till syster...var där fram till 21:40 då Johan kom med bussen, åkte med honom, han skulle köra en linje han aldrig kört förrut, som egentligen yttre chaufförerna kör...men iaf...Johan vill aldrig mer köra den linjen..jag förstår honom...För det första var han 9 minuter sen bara han kom ut till roxtuna...på vägen hem till linköping igen så kliver det på en mycket otrevlig gubbe...han va skitsur/arg för att Johan va så sen, Johan förklarade för honom varför han va sen, lixom först gången man hittar inte rikigt, dålig buss som stundtals hoppade fram osv...men det fick Johan höra, att den här gubben hade minsan kört den här bussen i 37 år och han påstod att det var omöjligt att vara sen... Den här gubben skulle nämligen vidare med tåget sen... Iaf, hotfull var han som f*n..riktigt obehaglig, jag va livrädd ärligt talat, men kändes ändå bra att vara med Johan så han slapp sitta ensam med den där gubben...full va han oxå...usch..kommer drömma mardrömmar om honom å alla hans svordommar=(
Nu ska jag iaf ta mig till sängs..är trött å ska ju upp till skolan imorrn...psykologi ska vi börja med...
God natt kära ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0