massage

Johan är just nu på massage...avis, jag? ehh...ne..inte alls..jo..skulle vara så skönt att få ligga där, men men, det får bli en annan gång.
Ska hämta upp Johan om 50 min ca, se om han tyckte det var skönt..men vem gillar inte massage lixom?
Dagen idag har bara flytet på..känns som man inget hinner när man är hemma och är ledig..men det är väl kanske för att man sover länge osv...Imorrn är det skolan en stund igen, HLR..skönt att komma iväg lite, träffa lite folk å så, det behöver man. Nästa vecka ska jag jobba 3 dagar oxå, ser jag fram emot=) va ju ett tag sedan jag var där nu...Fick hem nya papper från jobbet, såna där anställningsbevis...de förra gäller ju inte nu eftersom det var för vikariatet, detta är ju nu för timanställning.
Ska passa på att kolla runt lite på internet nu medans Johan inte är hemma så får vi se vad som hittas på sen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0