mina ankor

Så. då är håret färdigt..blev lite brunare än det var innan, men då var dte ju oxå ganska blekt av sol å sånt...
Fixade även iårdning med den där hyllan å ankorna..Vikket jobb..först att förstgå den där enkla hyllan...satt som värst klanten å skämdes över mig själv när jag kom på hur lätt det var...dessutom var det ju jag som motera den där när vi köpte den...jaja...iaf..sen detta met att skura alla ankor, och så badkaret var det ju dax att skura ordentligt med...som sagt, det blir jättefort mögel under, och då så klart på badkaret oxå, har tage det det lite halvdant förrut eftersom ändå ankorna skulle tillbaka, idag tog jag en ciron å en massa salt och skurade..blev faktiskt ganska rent, fast dock inget mirakelmedel som det såg ut att vara när man såg rent hus...nåväl..bra blev det iaf..bara man skrubba för fullt..Men ankorna blev det så här:



Dessa ankor, över 30 st! stod runt badkaret...Nu har jag bara en stor anka där..det får räcka...å sen är det några ankor på blandaren och ujppe vid duschstången..dom får vara där..ser så tomt ut annars, när man är van vid att ha så många runt omkring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0