nacken

Har en sån fruktansvärd värk i nacken...å Johan som inte är hemma å kan prova massera bort det onda...men vet i fasen...ma kan väl inte bara få ont i nacken så där...aså, trött i nacken, det kan man ju vara, ont brukar jag oxå kunna ha i samband med att jag har ont i axlarna å sån skit...men den här värken känner jag lixom inte igen, det är jobbigt att hålla upp huvet till å med...bara det inte är nån skit...eller att man imorrn vakna med nackspärr eller så...då är det lagom kul och lätt tt ta sig till skolan...herre gu..vet i fasen hur det ska gå om det blir nått sånt...ne, får ta å strecha ikväll nu...
Nu ska jag kolla idol igen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja det är en väldigt fin stavning som vi har! Mycket bättre än med "K"! ;-)

Vi har inte blivit av med flugorna. Än. Men vi är på god väg!

2008-09-04 @ 20:32:47
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: erik

Hoppas du haft en bra kväll! :)

2008-09-04 @ 21:43:47
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0