nanna kudden

Nu ska vi gå å nanna kudden...Jag är väl egentligen inte jätte trött, men men, för Johans skull går jag å lägger mig...blir lätt så, trött hel dan å ska jag sen inte upp dagen efter så blir jag helt plötsligt pigg på kvällen...får väl ligga å läsa mig till söms lite...det funkar alltid..eller, ne det gör det ju inte...men kan ju säga så iaf=)
Imorrn blir det sovmorgon till typ 8 har jag tänkt mig...sen ska jag upp å städa lite...för mkt att ta allt känner jag, f*n. vi grisar så jäkla dant...eller, allt detta plock lixom...det är typ bara jag som ska göra det, för Johan han är ju som de flesta andra karlar, ser inte de där sakerna som liggee framme utan slänger bara fram ännu mer, en annan plockar å plockar men orkar till slut inte heller...å det är då det ser ut som det gör just nu...så imorrn får det bli plock, å torsdag om jag inte måste in till skolan så får det bli damsugarn...
Nu som sagt ska jag inta sovposition, eller iaf läsposition...
God natt.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Jo nu är jag "tillbaka" igen.. har haft fullt upp och varit SÅ trött på kvällarna, men nu känns det bättre.. Hoppas det håller i sig bara :P



Hoppas du får en alldeles underbar dag! kram

2008-09-02 @ 07:50:42
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0