onsdag

Onsdag morgon...God morgon på er.
Sitter här och äter lite frukost...gott att få ngt i magen=)
2 minuter i9nnan min klocka sklle ringa så ringde jobbet å fråga om jag kunde komma in å jobba...nja..tyvärr, blir svårt när man har skolan oxå ju...skolan kommer allt i första hand..å missa psykologilektioner skulle jag inte vilja, svårt att på egen hand ta igen den sen ju...Men som sagt, det är alltid trevligt att de ringer, så jag vet att de inte glömt bort mig.=)
Får se idag om min magen mår bra...igår när vi va å handla så fick man en förpackning actimel om man handlade för mer än 50 kr, såna där som de visar om på reklamen, bussföraren, förskolläraren och flygvärdinan...får jag en bra dag då jag kan hålla mig lugn och magen i balans...haha...eller ngt i den stilen... Nån nyttig juice med en massa extra fibrer köpte vi oxå..tänkte jag skulle ta mig en klunk..hum...den var väl ok..dock känns det som om det vore förtjockningsmedel i...jaja...den är säkert bra att dricka...Värt att prova iaf då de sålde dom billigt...
Återkommer när jag är hemma.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0