pluggat

Satte mig å pluggade lite...tänkte ju egentligen inte blanda in det nya arbetet innan det vi ska redovisa imorrn var klart...men så kom jag på det att jag ska sitta på skolan i 1½ timme imorrn och vänta på T så vi kan ut å äta innan vi ska till bibblan, så jag letade upp en del information, vilket blev endel då jag ska skriva lite om dementa, ngt som ju jag tycker är oerhört intressant, så sedan jag skrev förra inlägget för ca 1½ timme sedan så har jag bara letat info, inte skrivit ihop ngt eller så...men nu har jag en del jag kan skriva ihop imorrn, sen vet jag ju en hel del i huvet oxå eftersom jag ju jobbat så pass mkt med dementa... Kul kul, jag ska abslout läsa inrikitningen mot demens sen, vi har ju inte fått välja sånt än, men det blir det absolut.=)


Kommentarer
Postat av: Annica

Jag ska testa det med. Nu har jag vinäger och diskmedel och testar... Hatar de små krypen!

Fint namn du har förresten!

2008-09-04 @ 19:20:36
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0