rensa bland papper

Tog tag och rensade en del bland en massa papper..lusigt vad grejer man sparar på...jaja..orkade m,ig inte igenom allt..men det mesta iaf..*skönt*
Börjar nu bli rejält hungrig..men Johan är hemma om en timme ca, så ska fixa mat till dess, blir kyckling idag, alltid så gott=)
gardinerna har jag inte orkat ta mig för...det får vänta..slutar ju tidigt imorrn och på torsdag å på fredag är jag ju dessutom ledig, så jag hinner nog...=) Eller oxå låter jag dessa sitta uppe och byter först till jul..det går ju det med...får se..
Känns iaf så himla skönt när man får lite gjort...får väl se om vi tar sovrummet idag..inte alls säkert...möjligt på¨torsdag, Johan är ledig och jag slutar 12..då finns det ju tid..Johan har ju ändå jobbar över 8 timmar idag, han vill ju kanske mest ta det lugnt..om jag går i skolan mellan 8:30-12 så är ju jag inte så värst trött efter det..klart det kan bli jobbiga dagar, men inte alls på samma sätt..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0