sååååå trött

Nu är jag hemma, passade på att åka hem till mamma å pappa en stund efter jobbet..prata lite å så gick vi en promenad, skönt att komma ut lite, är ju så tråkigt att gå själv.. Stannade dock inte så länge, är ganska trött, så behöver vara hemma och vila lite om jag ska orka hämta Johan på jobbet 10 i 12...blir säkert att jag somnar innan, får ställa klockan en halvtimme innan jag ska åka så jag piggnar till lite bara... Men iaf, skönt att komma bort lite å få prata av sig efter jobbet=) Är ju ändå bara ensam hemma..
Vare ganska lugn dag på jobbet, dock så jag så himla trött, blev inte så många timmar i natt och sen jobba ganska lång dag...Många kan tycka att vadå...dte är väl normallång dag..men det är lite speciellt att jobba med dementa...man orkar inte hur länge som helst...Nåja, välbehövda pengar har det ju blivit tjänat nu iaf=)
Ska läsa lite bloggar å så nu, sen ska jag slå mig ner i soffan å slöa..=)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0