skola idag

Idag är det skolan igen...trött som vanligt, men det går ändå ganska ok att gå upp, eftersom jag trivs iaf..=)
Inatt drömde jag så mysko...drömde att jag började om ettan på lågstadiet...visste inte vad jag ville med mitt liv, haha...verkligen rätt att börja där då...
Drömde oxå att jag gifte mig igen..med johan, men vi gifte oss för andra gången...aja...nån galning fanns där oxå som försökte göra allt för att skvätta ner min fina vita kläning med en massa lera...Mysko drömar kan man ju ha...haha=)
Lite avis är jag, Johan ligger kvar i sängen å sover...skulle gärna gå å lägga mig där å sova ett par timmar till...men men...ska inte klaga, jag fick ju sova igår...Å johan ska ju jobba till 12 i natt, så han behöver sova.
Jag ska ta å börja göra mig iårdning.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0