söndag redan

Dagarna går så himla fort aså...redan söndag..helgen är ju snart slut! å jag som vare "ledig" i 3 dagar...
Johan han ligger fortfarande å sover...trött han, men jag förstår det...igår somna vi tidigt...jag somna redan vid 19:20 igår typ...å Johan han hade somnat strax efter 20...vid 22 gick vi in till sängen...så man har ju sovit ganska många timmar om man säger så..skönt, man kan behöva sova ut...Å så betyder det ju att vi får kolla svensson svensson idag istället, fick spela in det...så det får det bli nu på förmiddan=)
Åker hem till mamma å pappa sen lagom till lunch...Johan ska bli klippt, eller rättare sagt rakad, å då fråga mamma om vi ville komma på mat oxå, klart vi kan ställa upp på det=) slippa laga mat är ju alltid skönt att göra=)
Ska ta å kolla lite bloggar å nyheter, sen ska jag se om jag får liv i Johan..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0