träning

Uppe relativt tidigt idag...men ska åka å träna, mamma å pappa hämtar upp mig vid 8:15...skönt att få röra lite på sig=)
Annars idag blir det kolla present å sen hem å ja..bara vara antar jag..Johan slutar någorlunda tidigt idag oxå, vid 3 tror jag det var..
I natt drömde jag så lustiga drömmar, eller det va framåt morgonkvisten, först drömde jag om en kvinna som var runt å mördare, å så börja hon jaga mig å jag gömde mig i nått trapphus, låg där hela natten å va livrädd..Vaknade sen iaf..nästa gång jag somnade om då började jag drömma en kvinna som höll på att misshandla hästar...Vat i fasen var man får allt ifrån..aja...Är väl på sätt å vis ganska skönt att vara uppe nu, slippa drömma massa konstigt...
Ska ta å få i mig lite frukost nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0