väntan

Sitter och väntar på att klockan ska bli 9...ska se den där min stora kärlek då...började kolla på dobido-stavas? förstår nu varför jag aldrig brukar kolla på det...blev till å med sugen på att plugga...men nej, jag måste visa att jag har mer liv än att bara sitta å plugga...är klar med g uppgiften och halva vg uppgiften, andra halvan får vänta helt enkelt...mvg uppgiften måste jag få tag på nån bok först, tänkte nämligen satsa på mvg..inte ofta jag gör det...men det är en så roligt uppgift så jag vill inte rikigt att den ska ta slut...haha...tänk om allt kunde vara så där roligt...Men som sagt, demens intresserar mig..ju mer jag läser ju mer tänker jag till hur man själv gör i vården med de dementa...å så kommer man på saker man kanske borde göra annorlunda och se om det funkar bättre osv...
Känner mig sväld i magen idag...blä...är väl troligtvis för att jag egentligen ska ha min tid på månaden, men jag kände inte för det den här månaden så jag käka över...dock reagerar kroppen som om den hade det ändå, fast bra mycket mildare då..annars vore det ju ingen idé att äta över...
Ska väl ta å kolla om nån rolig blogg har uppdaterats sen sist..många av dom jag läser uppdaterar ofta, gillas=)
Kommer nog inget mer inlägg från mig nu ikväll, lägger mig å kollar filmen, troligtvis lägger jag mig i sängen å kollar...
Men god natt kära ni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0