Årets hittills härligaste promenad

Har ju då haft farmor och Allan här ett par timmar idag, sen följde jag med dom till syster och Anders, sen gick jag hem, ca 40-45 minuters promenad, hälften av tiden vid ån..så härligt, lagom med kläder hade jag, det var helt underbart=)
Så kommer man hem och räknar med att få diska oxå..men det hade Johan gjort, trodde inte han skulle hinna det innan han va tvungen att åka, men det hade han gjort..=)

Fick en blomma, eller växt av farmor.



Fin fint=)
Alltid roligt med blommor/växter=)
De dör ju alltid lite då och då, så man behöver ju lite nytt ibland=)

Funderar på om jag ska sätta mig och fixa med naglarna lite..har inte gjort ngt med dom på en evighet...
Tror jag ska ta av dom så de är jämnlånga, fila till dom och lägga på nått nagellack.
Farmor hade vare och gjort fina naglar, skulle jag me vilja, men plånboken tillåter inte riktigt det, sen har jag ganska bra kvalité på mina egna naglar, så sköter jag bara om dom så är de bra ändå...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan tänka mig att du fick en härlig promenad faktiskt, e så skönt ute nu ju, tack för att du kom föresten..Ha en bra kväll så ses vi nog imorn..Kramar

2009-04-03 @ 21:02:12
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0