God morgon

Solig morgon=)
Graderna börjar öka, vaknad evid 6 tiden och då var det minusar ute, det är det inte nu iaf, 5-6 grader, innan jag ska ut hoppas jag på ännu varmare=)
Tänkte jag skulle skriva om dagen igår.
Först var det iväg till skolan, lite föreläsning om katasrofsjukvård å så, sen gick vi iväg till katastrogmedicinsktcentrum där vi skulle vara skademarkörer..Blev sminkade å så...Ser så verkligt ut...har lite bilder här.



En lårbensfraktur ska detta vara, även om det mer ser ut som om det vore knät..men skit samma, läskigt ser det ut iaf.



Nyckelbensfraktur..nästan lite synd att tejpen syns men..



Samma skada fast närmare bild.



Å så en skallskada..
Ser ju så läskigt ut...hoppas inte på känsliga läsare..=) Syster yster tex=)

Efter att vi varit där åkte jag iväg til en kompis där det bjöds på pizza (nyttigt va?men gott när man inte ätit det på sååå länge=)) och så kollade vi på film..mysigt=)
Johan hämtade sedan upp mig efter att han slutat jobba, åkte hem och kollade på rent hus, sen blev det sängen.



Jag i soffan, tänkte ni kunde få nått annat än bara en massa "blodiga" bilder.



För en gågns skull har jag skött om mina naglar, tänk om jag kunde hålla dom så där..men orken brukar inte finnas...bryts en så blir jag arg och skiter i dom, å sen är det ju det där problemet att de växer som ogräs och att fila och fixa är inte rikigt min grej, men nu ett tag får de väl vara fina iaf=)

Idag då..har ju sovmorgon idag, lyxigt...en timme går vi idag, iaf min grupp, 10:30-11:30, då ska vi till en begravningsbyrå, de ska prata om hur det går till osv..
I eftermiddag eller snarare ikväll sen blir det träning..så skönt att äntligen ha tid att komma iväg, det värsta är ju att det är så mkt folk på kvällarna, men vi kör på så gott det går helt enkelt, håller sig vädret bra så blir dte iaf lite mindre folk.

Ska kolla lite bloggar å så nu, sen börjar det väl bli dax att fixa iårdning sig lite.
Hoppas på det där samtalet idag...så jobbigt att gå och vänta ju...=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja fy fan d första mans er när man kommer in på din blogg e en massa blod överallt bara, tack för den ;)

Har du hört nåt om d där jobbet än? Kramar

2009-04-23 @ 09:53:46
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa d e bara hoppas att dina naglar håller sig för annars vet ja att du inte orkar bry dig ;)

Men nu e dom ju sådär perfekt långa och jämna å fina å allt, åhh vill oxå ha, jävla jobb :( Kram

2009-04-23 @ 10:03:03
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Becca

Är de du som är skadad?!

Hänger inte med ja de va läskiga bilder.

kjam kjam

2009-04-23 @ 11:09:40
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Emma Nilsson

Hej gumman=) Hoppas allt är fint med dej:) Tycker mej känna igen lite blod på mej:P - Men på din bild såg man att de va lera bland blodet:P...Vi ses på tisdag:DHoppas din helg varit toppen! Kramar Emma

2009-04-26 @ 22:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0