Hemma

Då var jag hemma igen.
Intervjun gick bra, hon skulle dock ringa referens innan hon ger besked, men det gick jätte bra, hon kommer höra av sig till mig inom de närmsta dagarna. Så bara att hoppas nu då=)
Drog på min vinterjackan när jag gick iväg, så kallt ju..men när jag skulle gå hem började solen titta fram och det blev ju så klart genast så mkt varmare...typiskt! Man ska ju vara glad för att det blir bättre väder, men jobbigt när man går där med vinterjacka..

Borde väl sätta mig och plugga nu egentligen...frågan är bara om orken finns...det vore skönt att bli av med lite, det är ju det..kanske kan börja så smått iaf..så får jag se hur långt jag kommer=)



Kommentarer
Postat av: Terese

Skönt att det gick bra då är det bara att hoppas.

Jag är klar med på uppgifterna och jag gjorde VG på båda.

Vi ses imorgon

Kram

2009-04-21 @ 17:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0