Hemma

Ja då var man hemma efter en rikigt bra dag.
Började ju med träning, så fruktansvärt mkt folk, men blev en del ändå..=)
Sen hem för att hämta paj och tårta och åka hem till mamma å pappa.
Mat=)



(tog bilden från mamma, orkade inte ta upp kameran, för hungrig=))



Mamma å pappa har slutat ge godis i påskpresent, i år blev det superbra med dyrt! sköljmedel, dessutom ska vi få jätte fina ljushållare, eller vad man nu säger, men de kommer lite senare.



Påskharar som hade gömt sig så vi gå runt och leta..får syster och Anders.

.

Tårtan som jag gjort. Tänkte inte på att ta bild innan Johan tog en bit, han fick fika långt före oss eftersom han skulle till jobbet. Stakarn, få åka iväg å jobba när vi andra slipper..Men så är livet.

Vi va ute på en så härlig promenad oxå, nästan så det var för varmt..man är inte rikigt van vid att det typ är sommarvärme..Satt även ute i solen en liten liten stund, men jag våga inte sitta för länge, är så rädd att bränna mig, vårsolen är ju så stark.

Tack mamma å pappa, Sandra å Anders å Johan så klart för en jätte bra påskafton!=)

Nu ska jag sätta mig och kolla på barnprogram...=) sista avsnittet av wild kids..
Får väl fortsätta lyssna på grannarna som bråkar oxå...eller vad dom gör, låter som det är 2 som står och skriker åt varandra typ...fast ingen aning om var det kommer ifrån då det låter lite svagt, men ändå tydligt lixom..

Ha en bra kväll.
Kram



Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv för allt..Kramkram

2009-04-12 @ 14:52:55
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0