Jobb

Satte mig och rindge runt till några ställen jag sökt sommarjobb på...Har ju stället jag annars jobbar på, men det är ju så mkt restid...det är lite trist på sommaren när man vill ha lite fritid oxå..
Imorrn ska jag iaf på en intervju klockan 16...så håll tummarna för mig=)
Hon ville att jag skulle ta med lite betyg och ett cv å så, så det har jag suttit och fixat med nu, det är bra, en massa tid av eftermiddagen har gått=)
Den enhetschefen jag ska träffa imorrn lät hur trevlig som helst, så det känns jätte bra.=) Får man bara hoppas=) Det tar kanske ca 20 minuter att gå dit bort, fixar jag en cykelpump så jag sen kan cykla är man ju där på max 10 minuter...det är stor skillnad mot 1-1½ timme som det tar med bussen...
Dessutom slippa köpa busskort under hela sommaren, det är mkt pengar där oxå..
Så just nu känns allt ganska bra=) Får hoppas att det känns lika bra imorrn när jag kommer hem=)
Sitter fortfarande och funderar på vad jag ska äta för mat...har inte kommit så långt än, kände jag ville ta tag i detta med jobb först... Så ska väl börja fundera ut lite nu då...Allt är ju fruset..har en matlåda i frysen, men den tänkte jag ta med mig imorrn till skolan, så inte så smart att äta upp den då kanske...
Får väl riva i frysen så hittas det väl ngt till slut..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0