Lördag morgon

God morgon!
Då var det lördag igen = träning. Ska åka å hämta upp mamma innan, så slipper hon sitta å ta bussen i en timme innan.
Soligt och fint är det idag me, skulle bli toppen väder även idag. Så glad man blir=)
Vad dagen har att erbjuda annars vet jag inte riktigt än, tvättstugan ikväll och självklart ska vi vara ute och njuta av solen en massa=)
Ska väl börja göra oss i årdning och få i oss nån frukost...Vet inte alls vad vi ska äta, börjar bli trött på frukost, alltid samma sak..Sen är jag den som inte rikigt gillar att äta på morgonen, men ska man träna så måste man ju äta, samma sak om jag ska till skolan måste jag ju äta innan, man orkar ju inte annars.
Så något får jag väl trycka ner.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0