nästan klar

Satte mig och läste boken, grät, så hemskt detta med cancer.
Skrivit en kladd till uppgiften, ska bara renskrivas, men orkar inte det just nu. Tar ju ingen tid sen när jag väl sätter mig med det.
Hoppas att det uppgiften duger, det är svårt att skriva om ngt om påverkar en så känslomässigt.

Johan slutar nu om ca 50 minuter, ska väl fixa ihop nån mat tills han kommer, så får vi se om vi tränar idag eller inte...Jag har så jäkla ont i armar och överkropp..vet inte om jag klarar så mkt träning då..Men får se vad Johan tycker sen, vill han iväg så lär vi åka, då står jag ut.=)

Skärtorsdagen idag..påsken har börjat..
Se om det kommer några påskkärringar och plingar på dörren, det brukar dock inte göra det..rätt skönt=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0