Nu SPÖKAR det

Sitter här framför datorn..blir livrädd när helt plötsligt skrivar hoppar igång och skriver ut en sån där testsida...Å skrivarn står så att jag inte kan råka komma åt den eller så..Å när jag skulle stänga av den så gick det inte, den bara fortsatte låta och ha sig och började rulla ut papper, alltså pappren gick igenom skrivaren..va tvungen att ta bort alla papper för att den skulle sluta.
Till slut drog jag ur strömmen och nu när jag satte i den så är den iaf avstängd...Vadå blir rädd lixom när den bara sätter igång...Skakis? nej nej, inte alls..
Kram

Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha

kan se dig framför mig när detta händer...

hahahaha... nu fick jag mig ett gott skratt

2009-04-24 @ 14:18:13
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0