Onsdag

Idag fick jag liiite sovmorgon...Får skjuts till skolan av Johan, eftersom han ska å träna nu på morgonen...är lite avis på det där..men men, jag får träna en annan dag...
Blev så glad, mätte mina mått idag, för att hålla koll på om jag tappa ngt...mäter på 4 olika ställen, sammanlagt har jag fått bort 5 cm på 6 dagar, dte tycker jag är helt ok faktiskt.=) Det sporrar att träna mer och äta bättre=)
Somnade mycket riktigt igår i soffan å gick till sängen när Johan kom hem...slapp jag ligga där i stora sängen helt ensam..
Ikväll kommer iaf Johan hem innan jag går och lägger mig..=)
Ne, ska väl börja göra mig iårdning, å det största problemet, vad ska jag ha på mig??
Ha en bra dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Bra kämpat hoppas att du fortsätter i den stilen då kommer det att synnas kraftigt att du gått ner. Kram mamma

2009-04-15 @ 07:08:04
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0