Plugg

Då var man hemma...Johan och jag möttes i dörren typ...kul, eller inte..vadå ses något, varför ska man göra det lixom? Han slutar inte förrän vid 11 i kväll heller, å då lär jag ligga å sova...Men så kan det vara..
Blir bra imorrn iaf, schemaändring, vi skulle egentligen sluta 15 imorrn, men slutar nu istället klockan 12...så då får Johan och jag ses några timmar iaf...=)
Såna här veckor kommer ju ibland, inte så mkt att göra åt, andra veckor ses vi ju nästan för mkt så man får stå ut såna här veckor helt enkelt.
Satte mig iaf här en liten stund nu, ska ta å äta lite mat och sen sätta mig och plugga...En relativt enkel uppguft denna gången, men vill man ha lite högre betyg så ska den ju gärna vara lite arbetad oxå..
Men som sagt, mat innan plugg. Johan har fixat pasta å köttfärsås, så det ska jag mumsa i mig=)
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Inte kul med en sån dag då man möts vid dörren men så är det ibland. Jag höll mig bra på smoothie och toan besökte jag först nu när jag kom hem jag det blev ingen macka idag, men jag åt ju lunch på jobbet. Ha det kram mamma

2009-04-14 @ 15:06:20
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0