Promenad

Är ju strålande sol ute, kanske lite svalare än det var igår, men det var ändå jätte skönt ute.
En timmes promenad blev det..
Så här såg jag ut



Kanske kan tyckas lite lite kläder med tanken på graderna, men såg ju så klart till att gå i solen, sen när man går blir man ju lite varm av det oxå...Jätte skönt var det iaf=)
Ska väl snart slänga ihop lite mat...tog upp en kycklingfilé, kör väl nån pasta eller nått sånt till..
Är ju trist att laga mat till sig själv, men det är ju ett måste att äta, så bara till å ställa sig å fixa mat då..
Funderar på om jag sen ska fixa lite på balkongen...vet dock inte än..kan ju inte sitta där än på ett tag, eller kan å kan, men eftersom vi ingen sol har på balkongen så känns dte inte så inspirerarde att sitta där...enda gången det är skönt att den alltid är i skugga är ju mitt i sommarn när det är typ 30 grader varmt och man vill ha skugga, då är vår balkong perfekt..

Ska väl ta å renskriva arbetet till skolan innan jag gör ngt annat kanske..kommer nog glömma bort det där annars...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0