Sol=)

Så soligt och härligt det är=)
Åkte efter att vi varot på studiebesöket till mamma så slapp jag sitta ensam...
Johan kom å hämtade mig och nu ska vi strax iväg å träna lite.
Hitta ett läskigt sår på mig själv..på magen av alla lustiga ställen..va tvungen å låta mamma kolla på det...infekterat säger hon att det är..Jag såg en stor sårskorpa, å det kan man ju inte låta bli att pilla bort lixom=) Blod kom det inget, men däremot så var det helt vitt i såret...Ser nästan ut som när någon fått ett liggsår, fast detta är mycket mycket mindre...Aja...får tvätta å hålla rent å allt sånt där..
Fattar bara inte när jag fått det, men man märker ju inte allt.

Jag är "ledig" i 4 dagar nu..=) Har lite att plugga, men ska ju iaf inte till skolan, å det är ju skönt=)
Imorrn blir det iaf till å städa denna lägenhet..för fy så det ser ut, hade väl planer på att städa idag, men åkte ju inte hem efter skolan, har ju faktiskt en massa tid imorrn när Johan ändå är och jobbar.

Jobbet har jag inget hört om än...jobbigt är det att bara vänta..men men, får hoppas på imorrn istället.

Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Tack för titten. Hur gick det med träningen? Du får kolla såret och ta gärna på något plåster så du håller det öppet så varet kommer ut. Ha en ba kväll. Kram mamma

2009-04-23 @ 20:24:27
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0